Tjolahopp

Dagarna rullar på. Dyker och pluggar och njuter av tillvaron. Idag har vi övat skillcircuit, vilket innebär att öva hur man ska lära ut olika övningar. Var väldigt svårt, men samtidigt sjukt roligt. Ska i i poolen och fortsätta öva imorgon bitti. Har tyvärr inte så mycket mer att berätta för tillfället.
Idag efter jag var klar med övningarna åkte vi ut till Koh Nangyuan. Snorklade, solade och badade. Vilket resulterar ett sönderbränt ansikte. Nu är det sovdags, tidig morgon imorgon som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Snälla Maja, var rädd om ditt vackra ansikte!

2011-05-06 @ 20:41:31
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen där du kan se nya coola filmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-06 @ 21:33:31
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/
Postat av: NINA

Kika på detta inlägg och få smycken från HOOF till grymma priser! :)

http://reunanen.blogg.se/2011/may/samtliga-lasare-far-nu-15-rabatt-detta-i-sa.html

2011-05-06 @ 21:44:12
URL: http://reunanen.blogg.se/
Postat av: Björn Börjeson

Hej Maja!



Jag kommer ihåg när din far var i Indien 1986, då fanns det varken mobil eller internet. Kommer du ihåg när José Kimenga och jag besökte er i Kvarsebo 2006? Var försiktig när du dyker!



2011-05-09 @ 17:31:33
URL: http://rembrandt-123.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Maja!



Jag kommer ihåg när din far var i Indien 1986, då fanns det varken mobil eller internet. Kommer du ihåg när José Kimenga och jag besökte er i Kvarsebo 2006? Var försiktig när du dyker!



2011-05-09 @ 17:33:20
Postat av: Anonym

Hej Maja!



Jag kommer ihåg när din far var i Indien 1986, då fanns det varken mobil eller internet. Kommer du ihåg när José Kimenga och jag besökte er i Kvarsebo 2006? Var försiktig när du dyker!



2011-05-09 @ 17:34:05
Postat av: Gudfadern :-)

Hej Maja,

Kul att du går DiveMasterutbildning!! Häftigt att ni sett valhaj riktigt fina bilder! Var i Hurghada och dök i januari med min syster (hon gjorde provapå-dyk). Hon och Linus har tagit cert nu - Eva har gått teoretiska delen så kör hon praktiken nere i Hurghada när vi åker dit i höst. Linus han har gjort sina dyk i open water så han lär va klar med sitt OW. Jag roade mig med att ta Nitroxkursen när vi var i Hurghada i januari. Alltid kul utvecklas. Här är det den vackraste tiden nu. Vandrar nästan dagligen vid Näknen. Så otroligt vacker grönska, liljekonvaljerna håller på att slå ut, fåglarna kvittrar och det doftar VÅR! I morgon blir det vandring i Kvarseboskogarna - ska åka ut o hälsa på "dina gamla föräldrar" :-) Stor Kram från din GudFar som gärna skulle dyka i Koh Tao :-) /Ulf

2011-05-14 @ 10:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0