Full måne

Då kan vi checka av det på listan på saker att göra innan man dör - Full moon party på Koh Phangan. Det var en upplevelse, men en gång räcker. En stor fest på en strand under full månen. Alla bara dansar, dansar och dansar från kväll tills att det blir morgon och solen går upp. Massor självlysande färger och bodypainting och självklart buckets. Även om det inte helt var min grej, var det roligt att se. Men jag var skapligt glad igår morse när det var dags för partybåten att ta oss tillbaka till Koh Tao. Har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv. Jag menar, båten lämnade Koh Tao 17.00 och vi var tillbaka här kl 10.00 på morgonen efter. Nu ska jag dra och käka frukost, sedan blir det dykadykadyka.

Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Vilka härliga partybilder! Grattis till det nya boendet. Bra att ni unnar er hygglig standard.

Vi ska fira påsk i vårsolens sken. Påskaftonen kommer Felicia med pappa och mamma till oss och påskdagen åker vi till kyrkan i Kvarsebo och tittar in till Matilda.

Glad Påsk!

2011-04-21 @ 10:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0