DMT

Det här är vad jag gör dagarna ut och in . Dyker och pluggar.. Men jag klagar inte, inte alls ! Har alltså hoppat på divemasterkursen. Så har lite att göra om jag säger så. Men ska påbörja den nu och sen åka tillbaka hit till Koh Tao efter sommaren för att fortsätta. Kursen är 1-3 månader, beror på hur fort man vill göra den. Men eftersom man får gratis fundiving under kursen tänker jag göra den under så lång tid det går, haha. Som färdig divemaster kan man alltså jobba med dykning, inget välbetalt och kanske inte min framtidsplan. Gör det här mer som en rolig grej, utveckla mig själv och ja, jag har saknat att ha ett mål. Hade alltid mål i skolan, efter skolan var det körkortet, efter det har jag bara jobbat i mängder för att komma ut i världen. Nu har jag ett nytt mål. Och även om det känns sjukt svårt, och det är sjukt mycket. Kommer jag nog fixa det på ett eller annat sätt.
Så nu går jag under titeln DMT, divemastertraining. Ska försöka få tag på lite bilder från senaste dyken jag gjort. Då jag dykt med en som fotograferar väldigt mycket. Annars har jag inte så mycket i bildväg att erbjuda tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0